nedelja

Svinjski kar v pomarančni omaki, vojvodinjin krompir in solata

Nedeljsko kosilo (malce bolj spešal:):
  • goveja juha z jajčko
  • svinjski kare v pomarančni omaki
  • duchess (dučes) krompir
  • zelena solata s kalčki
JUHA
Še od včeraj mi je  ostala čista juha; zasipala sem z jajčko.

SV. KARE V POMARANČNI OMAKI
Sv. kareje s kostjo sem potolkla, posolila in popoprala. Na olju sem jih popekla z obeh strani. Popečene sem vzela ven in v isti ponvi popražila por ter zalila z mešanico kokošje juhe in kečapa. Pustila sem, da je malo povrelo, nato pa sem vrnila kareje v ponev in dodala na rezine narezano pomarančo. To sem potem še malo pokuhala.

Čisto simpl je naret; v bistvu se naredi pire krompir in dodatno še začinim z muškatnim oreškom. Pire krompir sem nato dala v vrečko za krašenje (tisto, ko maš razne nastavke zraven, pa npr. torto okrasiš s smetano) in naredla takšne "kupčke" v pekač (obložen s peki papirjem). Nato sem dala v ogreto pečico in pekla približno 15 min pri 200 stopinjah (malo manj). Pozabla pa sem namazat z beljakom, da bi se malo bolj svetli. Kljub temu pa je bilo dobro. Okus je skoraj isti, kot navadni pire krompir, gre pa se samo za drugačno obliko:)

SOLATA
Zelena solata, pa sojini kalčki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar