sobota

Pečene perutničke, riž in solata

Tokrat je na vrsti:
  • juha
  • pečene perutničke
  • riž
  • mešana solata (enako kot včeraj)
PEČENE PERUTNIČKE 
Perutničke sem narezala na dva dela, jih umila in zbrisala s servieto. Dala sem jih na pekač in začinila s soljo, poprom, čilijem in rdečo papriko. Dodala sem čebulo in česen. Prelila z olivnim oljem in premešala. Pekač sem dala v segreto pečico na 200 stopinj. Pekla sem 45 min, vmes sem 2x dolila malo vode (nič jih nisem obračala). Zadnjih pet min sem vklopila funkcijo za zapečt. Super so ble; se pa pozna da so od domačih pišekov.  

RIŽ
Zdaj že en čas uporabljam basmati riž. Je namreč dosti boljši kot npr. Zlato polje, ki sem ga prej kupovala. Vsak ima pač svoj okus:) V lonec dam kavno skodelico riža in dolijem tri skodelice vode, solim in dam kuhat. Po približno 10 min je kuhano. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar