petek

Pečen brancin z rožmarinom, krompirček, kuhan brstični ohrovt in solata

Današnje kosilo:
  • juha z rezanci
  • pečen brancin z rožmarinom
  • krompirček
  • kuhan brstični ohrovt
  • mešana solata

JUHA
Izi way out: juha s kocke. Takoj je kuhano, razen če dodaš korenček, pa dovolj začinjeno je. Zasipala sem z jajčko. Jajco sem v razžvrkljala v lončku in jo vlila v vrelo juho. Lonec sem takoj odstranila s štedilnika, da je nehalo vreti. Na ta način se ne naredijo grudice, ampak ostane jajce v takih trakih. Ne vem razložit, samo vem, da je razlika :)

PEČEN BRANCIN Z ROŽMARINOM
Tokrat sem prvič kupila brancina, ki je seveda bil neočiščen. Ni mi problem čisti ribe, samo z brancina grejo luske kar težko dol. Orado je lažje očistiti; okus pa je približno podoben (vsaj meni se zdi tak). Očiščena riba (brez lusk, glave in notranjih organov:) je bila pripravljena za nadaljno obdelavo. Dala sem ju na pekač obložen s peki papirjem (to je res dober izum, saj pekač ostane relativno čist) in začinila s soljo in rožmarinom ter prelila z olivnim oljem. Dala sem v pečico, ki sem jo seveda prej segrela na 200 stopinj, in pekla 45 min. 


KROMPIRČEK
Na kocke narezan krompir sem skuhala v slani vodi, ga odcedila, nato pa dala v ponev (not sem prej vlila olivno olje, pa malo sem začinila z vegeto) in ga malo še popražila.



KUHAN BRSTIČNI OHROVT
Očistiš, daš v slano vodo, zavreš in kuhaš. Nič lažjega. Samo en cajt naj vre, da  ni preveč trdi.

MEŠANA SOLATA
Endivija, špinača in rdeči radič. Preliv in lahko začnemo jesti:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar