četrtek

Kotleti v gobovi omaki, kruhov narastek in solata

Kako porabiti stari kruh:
  • juha iz brstičnega ohrovta
  • kotleti v gobovi omaki
  • žemeljšak (ali kruhov narastek)
  • solata
JUHA
Sem imela še nekaj brstičnega ohrovta, pa sem ga hotela malo drugače porabit in sem šla brskat po moji Kuharski knjigi za celo leto.
Brstični ohrovt sem skuhala v slani vodi (čisto malo vode sem pustila, ker sem imela precej skuhane juhe), nato sem ga z malo vode spasirala. To pasirano mešanico sem vlila v kuhano jušno osnovo. To še malo pokuham, nato pa sem dodala še malo kislo smetane in dobro premešala. Okrasila sem s peteršiljem.

KOTLETI V GOBOVI OMAKI
Kupila sem dva sv. kotleta, ki sem ju najprej potolkla nato pa solila in poprala. Na olju sem ju popekla. Popečena sem vzela iz ponve in v njej popražila čebulo. Dodala sem zmrznejene gobe, solila in dodala svež peteršilj. Ko se je malo popražilo, sem zalila z vodo in vrnila zrezke nazaj v ponev. Malo sem podušila in nato servirala.

ŽEMELJŠAK
Po imenu sodeč bi moral biti iz žemeljc, ampak jaz sem uporabila stari kruh. Narezala sem ga na kocke in prelila z mlekom, da se je malo prepojil. Nato sem naredila mešanico (3 jajca in kisla smetana) in s tem prelila kruh. Dala sem v namaščen (z maslom) pekač in pekla 15 min na 200 stopinjah. Na koncu sem dodala malo naribanega sira na vrh.

SOLATA
Zimska mlada solata. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar