torek

Enolončnica in pire krompir

Nekaj dobrega za na žlico:
  • kurjo-zelenjavna enolončnica oz. juha
  • pire krompir
JUHA
Imela sem prsi od ta prave domače kure, pa sem se odločla, da naredim eno tako dobro župco:) Prsi sem dala v vodo in dodala peteršilj, čebulo in začimbe (sol, poper, vegeto, majaron). To sem kuhala eno uro, da sem dobila dobro jušno osnovo. Nato sem pustila nekaj časa, da se je meso malo ohladilo. Prsi sem čez kakšno uro vzela ven in meso odkoščičla (oz. spravla dol s kosti) in narezala na manjše kocke. Meso in zmrznjeno jušno zelenjavo sem dala v manjši lonec ter dodala nekaj gomolja sveže zelene in brstični ohrovt. Prelila sem z jušno osnovo ter ponovno dala kuhat za pol ure, da se je vse vredu skuhala. Nisem uporabila nobenih drugih začimb ali česarkoli drugega. Zelo okusno.

KROMPIR
Čisto simpl; zraven pa še veliko belega kruha za prilogo:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar