četrtek

Špageti s tunino omako in solata

Tokrat sem so odločila za:
  • juha (kot ponavadi)
  • špageti s tunino omako
  • zelena solata
JUHA
Nič posebnega; kar s kocke.

ŠPAGETI S TUNINO OMAKO
Mislim, da je to kar moj izum, čeprav vem, da veliko ljudi dela takšno ali vsaj podobno omako. Jaz uporabim eno tunino konzervo za dva. Je čisto dovolj. Olje iz konzerve uporabim tako da ga vlijem v ponev in segrejem. Na segreto dam čebulo narezano na kocke in jo podušim. Potem sem dodala česen, strt, da je samo okus, ne pa koščki. Kakor hitro zadiši česen, dodam tunino in malo popražim. Nato je na vrsti kečap (jaz več testenin ne vem delati brez kečapa:), ki ga stisnem na tunino. Malo pražim in začinim (peteršilj, bazilika, origano) ter zalijem z vodo, v kateri se kuhajo testenine. Kuhane špagete vsipam k omaki dobro premešam in serviram. Tokrat sem potrosila z naribanim sirom.
Občasno delam kakšne variacije, in sicer dodam sir v omako ali namesto čebule uporabim por ali dodam svež peteršilj namesto suhega ali dodam kakšno zelenjavo (koruza, paprika, paradižnik, grah...).

ZELENA SOLATA
Ja pač solata, ne? :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar