ponedeljek

Rižota in solata

Hitro in enostavno:
  • porova juha s krompirjem ali pa krompirjeva juha s porom
  • rižota s piščančjim belim mesom in curry-em
  • mešana solata

POROVA JUHA
Danes mi je uspelo fajn gosto juho naredit. Postopek sem enkrat že opisala, ampak vedno je malo drugače. Na olju sem najprej na hitro popražla rdečo čebulo, por in krompir. Nato sem dolila govejo juho (kar mi je od včeraj ostalo). Ko se je skuhalo, sem spasirala, dolila mleko, po potrebi začinila (sol in poper) in pustila na toplem. Servirala sem s peteršiljem in kruhom. 

RIŽOTA S PIŠČANČJIM MESOM IN CURRY-EM
V loncu sem najprej popražla rdečo čebulo, dodala sem na kocke narezana piščančja prsa (domača:) in jih začinila s soljo in curryem. Ker se je začelo hitro prijemat, sem dolila z malo vode. To sem še večkrat ponovila. Ko je bilo meso popraženo, sem dodala riž, zalila z vodo in skuhala. Na koncu sem preverila okus in še po potrebi začinila.

SOLATA
Kot ponavadi; tokrat sem dodala en kuhan krompir. Pa saj ga večkrat dodam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar