četrtek

Tunin polpet, pečen krompir in solata

Na jedilniku:
  • juha
  • tunini polpeti
  • pečen krompir
  • rdeča pesa
TUNINI POLPETI
To je pa recept vzet iz knjige, ki sem jo enkrat slučajno kupila zdaj pa jo najraje uporabljam. 
Potrebne so tunine konzerve (jaz sem za naju uporabila 3 in je bilo ravno dovolj), ki jih odcediš, tunino pa daš v (plastično) posodo. Dodaš na drobno nasekljano čebulo (lahko tudi por), majonezo (približno eno žlico), eno jajce in drobtine. Vse sem dobro premešala in nato oblikovala polpete. Le-te sem (logično) popekla v ponvi na olju. Približno 3-4 min na vsaki strani. Nato jih jaz ponavadi dam na krožnik obložen s papirnato brisačko, da se malo maščoba odcedi.

PEČEN KROMPIR
Tak dobro še nikoli nisem spekla krompirja. Res 1A :) Torej, krompir sem narezala na večje kocke in jih začinila s soljo, poprom in rožmarinom. Dodala sem dva cela stroka česna in 3/4 čebule. Zalila sem z olivnim oljem in dala pečt na 200 stopinj za 45 min. Zadnjih nekaj min sem vklopila na način za gornji žar (funkcija, da se fajn zapeče); in se je res dobro zapeklo. Idealno je blo. Moram se pohvalit :)

RDEČA PESA
Domača, vložena, okusna. Pa mama moja jo je vlagala, ne jaz.

Ni komentarjev:

Objavite komentar