četrtek

Ocvrte perutničke, zelenjavni zvitek in solata

Spet nekaj novega:
  • juha
  • pohane perutničke
  • zelenjavni zvitek
  • repincl (motovilec) s krompirjem
JUHA
Tokrat z rezanci

PERUTNIČKE
Začinila s soljo, poprom, čilijem; spanirala in ocvrla. Nič posebnega. So pa okusne:)

ZELENJAVNI ZVITEK
Tokrat malo drugačna (moja:) verzija porovega zvitka (čeprav zdaj ni bilo pora zraven). Dovolj nakladanja; da opišem postopek.
Tokrat sem uporabila brokoli (z domačega vrta), grah s konzerve (približno polovica), koruzo s konzerve (tudi polovico), čebulo, svež peteršilj, začimbe (sol, poper, origano) in kislo smetano. Brokoli sem skuhala v slani vodi in ga nato narezala na manjše kose. Čebulo sem popražila. Peteršilj sem na drobno nasekljala. Vse sem potem zmešala, solila, poprala, dodala nekaj origana in dve veliki žlici kisle smetane. Ponovno sem dobro premešala.
Vlečeno testo (kupila že pripravljeno) sem namazala z olivnim oljem, pri enem koncu sem nedavela nekaj zmesi, potem pa sem zvila v zavitek. 
Naredila sem dva zavitka, ki sem ju dala pečt v ogreto pečico na 200 stopinj. Pekla sem pol ure. Takrat sem pečico izklopla, na zvitke sem dala nariban sir in potem pustila v pečici še nekaj min, da se je sir raztopil.

SOLATA
Tokrat je na vrsti motovilec (z maminega vrta), dodala sem dva kuhana krompirja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar