sobota

Perutničke v grahovi omaki in štruklji

Nekaj piščančjega:
  • juha
  • piščančje perutničke v grahovi omaki
  • skutni štruklji
  • zimska solata
JUHA
Jušno osnovo sem si pustila od včeraj; danes sem jo samo zasipala z rezanci.

PERUTNIČKE V OMAKI
Perutničke sem narezala na dva dela in jih solila in poprala. V ponvi sem segrela olje in na njem popekla perutničke. Pečene sem vzela iz ponve; olje odlila in v isti ponvi popražila čebulo. Na popraženo čebulo sem dodala grah s pločevinke in začinila s svežim peteršiljem in mleto rdečo papriko. Dodala sem smetano za kuhanje in premešala. Dolila sem malo vode in vrnila perutničke v omako. Malo sem še pokuhala, da so se perutničke navlekle arome.

ŠTRUKLJI
Skuhala v slani vodi.

SOLATA
Pač začinjena z bučnim oljem, kisom, soljo in vodo.

1 komentar:

  1. Kako ukusno da so perotničke in štruklji v slani vodi Mmmm
    Aneja Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši