torek

Testenine z morskimi sadeži in porova solata

Today's special:
  • juha (ta prava kurja)
  • tagliete z morskimi sadeži
  • porova solata
JUHA
Kosti prav pridejo za dobro juho skuhat. Pa še za jutri jo imam:)

TAGLIETE Z MORSKIMI SADEŽI
Ta omaka mi je zelo dobra, pa sem se po dolgem času spomnila, da sem jo spet pripravila. Na olivnem olju sem najprej prepražila malo pora, dodala strt česen in nato zmrznjene morske sadeže. Začinila sem s svežim peteršiljem, baziliko in origanom. Zalivala sem z vodo, v kateri se kuhajo testenine. Ko so se sadeži odtalili, sem dodala kečap, mešala in v glavnem pustila, da se je naredila fajn omakica.
Dodala sem kuhane tagliete, premešala, servirala in okrasila z naribanim sirom in peteršiljem.

POROVA SOLATA
Nariban por, koruza s pločevinke, nariban korenček, naribano trdo kuhano jajce, nariban sir in preliv (kisla smetana, majoneza, malo gorčice, sol, limonin sok).

Ni komentarjev:

Objavite komentar