ponedeljek

Tortilje in solata

Tokrat je na vrsti:
  • grahova juha (kar z vrečke)
  • pečene tortilje
  • mešana solata
GRAHOVA JUHA
Te predpripravljene jedi so res dobrodošle, čeprav ne zdrave zaradi vseh dodatkov. Olajšajo pa kuhanje in jaz se jih sploh ne branim uporabljat. Skuhaš po receptu, hitro je pripravljeno, pa ni veliko dela.

PEČENE TORTILJE

Rada imava tortilje, ki si jih sam pripraviš, vendar je potrebno malo spremenit taktiko. Da se ne navoliš. Uporabila sem piščančje prsi (domači pišek je bil), ki sem jih zrezala s kosti (le-to sem uporabila za juho) in narezala na kocke. V ponvi sem najprej na vročem olju popražla čebulo, dodala na grobo nariban korenček in malo paprike. Vse sem solila in še malo popražila nato pa dala v skeldo. V isti ponvi sem popražla meso in jih začinila z vorčester omako. Vsako tortiljo (kupljene v šparu, njihova znamka) sem za 10 sek. dala v mikrovalovko, da je postala mehka. V tortiljo sem dala eno žlico salsa omake (medium pekočo), malo mesa, zelenjavo. Vse sem to skupaj zavila in dala v pekač. Pekla sem jih 10 min pri 200 stopinjah. Nato sem pečico izklopla, na tortilje sem dala rezino sira in pustila not. Tako se je sir raztopil, ne pa tudi preveč zapekel. Na krožniku sem jih servirala s salsa omako in kislo smetano.



Ni komentarjev:

Objavite komentar