ponedeljek

Piščančja bedra v omaki z bambusovimi vršički, riž s porom in solata

Malce experimentiranja:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • piščančja bedra v kečapovi omaki z bambusovimi vršički
  • riž s porom
  • zelena solata
JUHA
Navadna čista juha, s korenčkom in zlatimi kroglicami.

PIŠČANČJA BEDRA
Bedrca (2 bedri + 2 plečki oz. spodnji in gornji del bedre) sem solila in začinila s čilijem. V ponvi sem na vročem olju bedra popekla z vseh strani. Potem sem jih vzela ven in v isti ponvi popražila malo pora in kar hitro zalila z mešanico kurje juhe in kečapa. Nato sem v ponev dodala še bambusove vršičke in pustila, da se je kuhalo. Občasno sem premešala in dolila omako. To sem delala tako dolgo, da so bila bedra gotova.

RIŽ S POROM
V loncu sem na olju najprej prepražila por, nato pa dodala riž, vodo in sol. Kuhala sem dobrih 10 min oz. dokler ni bil riž kuhan.

SOLATA
...kupljena. Pa vedno dodam malo česna zraven; naredi dober okus.

Ni komentarjev:

Objavite komentar