četrtek

Govedina po kitajsko, riževe testenine in solata

Malce po kitajsko:
  • juha 
  • govedina po kitajsko
  • riževe testenine
  • špinača z avokadom in bučnimi semeni

JUHA
Sicer ni kitajska, ampak navadna z zlatimi kroglicami.

GOVEDINA PO KITAJSKO
Spet sem malo pobrskala po moji kuharski knjigi in našla ta recept. Seveda sem ga tudi prilagodila, saj nisem imela vseh sestavin, npr. riževo vino ali pa kitajske gobe. 
Govedino, jaz sem uporabila kar stegno, sem narezala na trakove in jih zalila s sojino omako ter pustila dobrih 30 min, da se je prepojila. Po pravem bi naj tu zraven bilo še riževo vino, ampak ... Po tem času sem meso odcedila, čeravno ni dosti omake ostalo, in ga dala v koruzno moko  (uporabila sem polento). V ponvi sem segrela olje in na njem na hitro popražila govedino. To sem potem odstranila in dodala narezan por, bambusove vršičke in sojine kalčke. Malo sem pustila, da se je popražilo nato pa ponovno dodala govedino, zalila z vodo in dušila. Na koncu sem začinila še s soljo in mletim ingverjem.
Jed ni tak slaba, ni pa ravno neki kulinarični presežek. Mogoče bi po original receptu bilo boljše. Pa še ta koruzna moka se je spremenila v polento in ker je nimam preveč rada...:) Pa tudi govedino sem tak na hitro naredila, da so nekateri debelejši kosi bili še malo žilavi. 

RIŽEVE TESTENINE
Skuhane v slani vodi. Ocejene. Postrežene. Same po sebi nimajo ravno nekega okusa, mora biti zraven omaka. So pa fajn za spremembo.

ŠPINAČA Z AVOKADOM IN BUČNIMI SEMENI
To sem si sposodla od Nigelle (original recept) in je kar, kako bi rekla, domač. Bučno olje, pa to. Špinačo sem umila, dodala narezana bučna semena, avokado (polovica; pa mehki mora bit, drugače ni dober) in začinila s soljo, bučnim oljem, belim oljem in limonim sokom. Ta sok da malo drugačen okus solati in je kar dober.

Ni komentarjev:

Objavite komentar