petek

Domača pica in solata

Čist na simpl:
  • juha s fritati
  • pica (doma nareta)
  • solata
JUHA
Skuhala z jušne kocke, na koncu vsipala not fritate in juha je bila gotova.

PICA
Testo za pico sem naredila po tem receptu. Pustila sem ga približno uro in pol, da je vzhajalo, nato pa sem ga z rokami kar "razvaljala" po namaščenem pekaču. Na testo najprej vedno dam kečap, sledi origano, potem pa različne stvari (kako sem pri volji). Danes sem dala klobase (šunka, slanina, poli klobasa) narezane na majhne kocke (to vedno naredim, mi je boljše kot cele rezine gor dat), malo gobic, nekaj črnih oliv (ampak samo na eni polovici, ker jih jaz nimam rada) in veliko sira (Gauda, ki se fajn raztopi). Dala sem pečt v ogreto pečico na 200 stopinj, takoj, ko sem pico dala not, pa sem zmanjšala na 180 stopinj. Pekla sem 20 min, potem pa še skoraj 10 min pustila v topli pečici. Ko sva jedla, sem si gor dala še kislo smetano.

SOLATA
Tokrat sem uporabila še zadnji rdeči radič, polovico avokada, sojine kalčke in eno trdo kuhano jajce. Začinila sem s soljo, olivnim oljem in balzamičnim kisom. Dobra je bila :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar