nedelja

Štefani pečenka, pire krompir, glaziran korenček, vražja jajca in solata


Nedeljsko kosilo:
  • juha (navadna; ne bom pisala opisa)
  • štefani pečenka ali meat loaf po angleško
  • pire krompir
  • glaziran korenček
  • vražja jajca
  • mešana solata (kot ponavadi; diva, radič in špinača)


ŠTEFANI PEČENKA
Mešano mleto meso (za naju je 30 dag čisto dovolj), popečena narezana čebula, začimbe (sol, poper, vegeta, peteršilj), eno jajce in drobtine. Premešala sem, da nastane fajna masa. Pol pa sem v pekač dala alu folijo in nanjo en del mesa. Na sredino sem dala eno trdo kuhano jajce in obdala s preostalim mesom, da je nastal en lep kupček:) to sem prelila s kečapom in dala pečt v ogreto pečico na 200 stopinj. Pekla sem eno uro. 

Ameriški meat loaf nima trdo kuhanega jajca na sredini, je pa prelit s kečapom. Tak ena mešanica obeh variant.

PIRE KROMPIR
Krompir narezan se skuha in pretlači. Jaz dodam malo mleka, masla in kisle smetane, da ima dober okus.

GLAZIRAN KORENČEK 
Baby zmrznjen korenček sem skuhala v rahlo slani vodi. Potem sem ga odcedla. V ponev sem dala malo masla, nanj pa rjavi sladkor. Ko se je malo raztopilo, sem dodala korenček in na nizki temperaturi malo popekla (? ni glih pravi izraz, ne vem kak se uradno to reče). V glavnem, malo sem tudi mešala vmes, da se je sladkor raztopil in korenček se je s tem tudi prepojil. Korenček mora imeti sladkasti okus na koncu. Dobra, za nas mogoče neobičajna, priloga.


VRAŽJA JAJCA 
Ta jajca so sicer bolj mišljena kot predjed, ampak meni so se danes zaluštale zraven kot priloga. Malo za spremembo. Jaz sem nama naredila vsakemu eno jajco, kar pomeni da sem trdo skuhala dve jajci (vem še nekaj matematike :). Pustla sem ju, da sta se malo ohladlI, potem pa sem ju obelila in po dolgem prerezala na polovico. Rumenjake sem nato izbrskala ven in jih dala v skledico in z vilico razdrobila. Dodala sem malo soli, popra in curry-a (ta začimba je zelo pomembna, tak da ga je malo več treba dati), malenkost gorčice in dosti več majoneze. Dobro se to mora premešat, nato pa sem s tem napolnila vdolbinice. Zelo lepo je, če je servirano na listih rdečega radiča. Okrasila sem tudi z malo peteršilja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar