sreda

Popečene testenine in solata


Kosilo, ki bi ga še čarovnice pojedle:
  • juha
  • popečene testenine z zelenjavo
  • zelena solata s koruzo
  • rdeča pesa


POPEČENE TESTENINE Z ZELENJAVO
Lahko bi rekla, da delam gratinirane testenine, pa ne bom:)). Za pečene testenine vedno uporabim svederce. Včasih sem tudi špagete, zdaj pa imam pač drugo navado.
Skuhala sem svederce. V ponvi pa sem popražila por, čebulo, kuhano cvetačo, koruzo, narezane hrenovke in na koncu dodala kuhano špinačo. Posebej sem zmešala kislo smetano s kečapom. Vse skupaj (svederci, zelenjava in preliv) sem dala v keramični pekač, zmešala in gor nadrobila feta sir in Zdenka sir. Pol sem pa to pekla 10 min. Po pravem bi moral biti Gauda, ampak ker ga nisem imela je pač bilo treba improvizirat. Pa tudi pri zelenjavi se da dodajat ali odvzemat; po želji pač.

SOLATA
Tokrat sva si privoščila kar dve solati; domačo rdečo peso in pa kupljeno zeleno solato, ki  ji jaz zelo rada dodam koruzo (s pločevnike itak). 

Ni komentarjev:

Objavite komentar