petek

Paradižnikova juha, losos v peteršiljevi omaki, krompir in solata

Malce svečanosti ne škodi (je le dan učiteljev):

  • paradižnikova juha
  • losos v peteršiljevi omaki
  • krompir z vegeto
  • zelena solata


PARADIŽNIKOVA JUHA
Hitro je gotova (kot večina juh), pa še dobra je. V lonec zmečeš čebulo, slanino in paradižnik, premešaš, doliješ vodo. Ko je skuhano, precediš; doliješ vodo in dodaš začimbe. V krožniku serviraš s kislo smetano in koprom.

LOSOS V PETERŠILJEVI OMAKI (Recept objavljen na Kulinarični Sloveniji)
Recept sem si spet poiskala na kulinarični Sloveniji in baje da je originalni irski recept. Dva lososova zrezka sem dobrih pet min (mogoče malo več) kuhala v slani vodi. Nato sem jih vzela ven in odstranila kožo. 
Za omako pa sem uporabila maslo, mleko (dober deci), peteršilj, moko in malo kisle smetane. V ponvi sem najprej raztopila maslo, dodala moko, mleko in peteršilj. Zavrela, na koncu pa sem dodala še malo kisle smetane. Dala sem premalo peteršilja in preveč mleka, pa je bila bolj mlečna kot peteršiljeva omaka.
Bilo je zelo dobro, vendar premalo slano. Sam zrezek bi trebalo posoliti, da bi se meso prepojilo.


KROMPIR Z VEGETO
Krompir, narezan na kocke, sem skuhala v slani vodi. V ponvi sem segrela olje in nanj vsipala krompir ter začinila z vegeto. Krompir sem malo še popekla.

SOLATA
Skoraj vsaki dan na sporedu:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar