nedelja

Piščanec v sladko-kisli omaki, riževe testenine in porova solata

Tokrat imava pridih kitajske kuhinje:
  • juha
  • piščanec v sladko-kisli omaki
  • riževe testenine
  • porova solata


PIŠČANEC V SLADKO-KISLI OMAKI
Piščančje prsi sem narezala na kocke; tudi ananas s kompota sem narezala na kocke. V ponvi sem segrela olje in na njem popražla malo pora. Dodala sem meso in ga rahlo solila. Ko se je fajn popražilo, sem dodala malo sojine omake. Spet sem fajn premešala, da se je meso prepojilo z omako. Potem sem dodala ananas in omako iz soka kompota in kečapa. Pustila sem da je malo vrelo in vmes mešala. Mnjam je bilo dobro :)

RIŽEVE TESTENINE
Kupiš riževe testenine in jih doma skuhaš v vreli vodi (približno 5 min). Ne jih dati preveč, ker kar nabreknejo. Da ni pol preveč:)

POROVA SOLATA 
Tu pa rabiš por, korenček, koruzo, trdo kuhano jajce, feta sir (jaz sem spet malo prilagodila sestavine glede na osnovni recept:). Torej, por sem narezala na drobne trakove, naribala korenček in trdo kuhano jajce ter nadrobila sir. Vse sestavine sem vsipala v skledo in dodala jogurov preliv (navadni jogurt, kisla smetana, olivno olje, sol in origano). Dobro sem premešala in to je to:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar