sreda

Prekajena rebra, pražen krompir in kislo zelje z bučnim oljem

Pravo kmečko kosilo:
  • porova juha s krompirjem in korenčkom
  • prekajena rebra
  • pražen krompir na poru
  • kislo zelje z bučnim oljem
POROVA JUHA S KROMPIRJEM IN KORENČKOM
To je recept povzet po eni kuharski knjigi. Nikoli pa ne naredim te juhe enake, vedno je okus malo drugačen kot prejšnjič. Odvisno kak jo pripravim. Tokrat sem imela še kurjo juho s korenčkom od prejšnjega dne, zato je nastala nova verzija.
Por (tokrat še z domačega vrta) sem narezala na tanke rezine; krompir pa na majhne kocke (tako so prej kuhane). Na maslu ali olju (oboje hkrati je tudi možno) sem popražla por in krompir, nato pa zalila z juho. Kuhalo se je tako dolgo, da je bil krompir mehak. Nato sem spasirala s paličnim mešalnikom, dolila malo mleka in po okusu še začinila s soljo in poprom. 
Tokrat je bila juha s pridihom oranžne barve zaradi korenčka, in preveč redka, ker sem dolila veliko juhe. Bila pa je okusna :)

PREKAJENA REBRA
Tu ni kaj za rečt; rebra sem kupla in jih razrezala ter dala na krožnik. Piece of cake:)

PRAŽEN KROMPIR
Por mi je boljši kot čebula za pražen krompir, zato ga raje uporabim. Kakorkoli... Por sem najprej malo popražla na olju, dodala narezan kuhan krompir, solila, dolila malo kurje juhe in popražila. 

KISLO ZELJE
Tudi ni kaj preveč za debatirat. Na zelje pač vlijem bučno olje (domače), premešam in serviram. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar