torek

Pečena orada, popečen krompir, bučkini zvitki in solata

Tokrat bolj morsko kosilo:
  • juha
  • pečena orada v vinu
  • popečen krompir z vegeto
  • bučkini zvitki
  • zelena (mehka) solata s koruzo
PEČENA ORADA V VINU
Recept sem našla v Sparu; zraven rib imajo liste z raznimi ribjimi recepti. Pa sem našla tega za orado. In sem morala sprobat. Itak:) 
Orado (očiščeno seveda) sem posolila, popoprala in prelila z olivnim oljem. To sem dala pečt na 200 stopinj. Nastavla sem 45 min. Potem sem naredila preliv/omako (whatever) iz vina, olivnega olja (par kapljic), vode (malo več kapljic), rožmarina, stisnjenega česna in lovorovega lista. Približno 15 min pred koncem sem ta preliv zlila po ribah in spekla do konca. Takoj je fajn zadišalo po vinu, vendar omaka, ki je nastala, ni imela okusa po njem. Bila pa je njami :)

POPEČEN KROMPIR Z VEGETO
To pa mislim, da je celo moj izum. Kolikor je pač neka jed lahko izum:) Krompir sem narezala na kocke in ga skuhala v slani vodi. Potem sem ga odcedla in ga dala v ponev na segreto olje. Začinila sem z vegeto in še malo popekla.

BUČKINI ZVITKI
To sem pa vidla na Okusno.net (ali si, nisem ziher:); zelo izi je za pripravit in čudovito dobro za pojest. Bučko sem po dolgem naribala na rezine (približno pol cm), ki sem jih popekla na olivnem olju (nič začinila, niti s soljo). Dala sem jih na krožnik, da so se malček ohladle. Feta sir sem narezala na manjše kose. Na rezino bučke (na enem koncu) sem dala kos sira in list bazilike, zrolala skupaj in prepičila z zobotrebcem. Res je zelo dobro kot priloga; lahko bi bila predjed ali pa samo tak :)

SOLATA
Paše zraven. Pa kozarček vina tudi:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar