ponedeljek

Popečena piščančja prsa, porov zvitek in solata

Danes je tole na vrsti:
  • juha
  • popečena piščančja prsa
  • porov zavitek
  • kitajsko zelje 
POPEČENA PIŠČANČJA PRSA 
Prsi sem posolila in začinila z rožmarinom. Pekla sem jih na olivnem olju, približno 5 min na vsaki strani. Čisto dovolj.

POROV ZAVITEK
Por sem naribala na drobne kolobarje in ga na olju popražila. Sem ga samo solila. Ko sem ga odstavla, sem dodala kislo smetano. (Imela sem dva velika, debela por; uporabila sem tri velike žlice smetane). Kupla sem si vlečeno testo in uporabila eno plast. Namazala sem ga z olivnim oljem, nadevala s porom in zavila. Dala sem na namaščen pekač, na sam zvitek pa sem dala še nekaj kosov masla. Pekla sem pol ure pri 200 stopinjah. Odlično dobro je bilo :)

KITAJSKO ZELJE
Kitajsko zelje sem narezala na drobne trakove, dodala koruzo s pločevinke in prelila z jogurtovim prelivom. Naredla sem ga sama...itak. Pol navadnega jogurta, žlica kisle smetane, par kapljic olivnega olja, sol, posušen peteršilj in koper. And that's it:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar