torek

Goveja pečenka z zelenjavo, rizi-bizi in solata

Malce ameriško navdihnjeno kosilo:
  • juha
  • goveja pečenka z zelenjavo (korenček, čebula, šampinjoni)
  • riž z grahom
  • rdeča pesa
GOVEJA PEČENKA Z ZELENJAVO (POT ROAST)
Enkrat prej sem že probala spečt, pa mi ni najbolje uspelo, tokrat pa sem popravila vse prejšnje napake in je bila odlična. Je pa res, da ne takšna, kot sem je bila navajena v ZDA, ampak to sploh ni pomembno.
Najboljše je imeti pleče, ker je malo mastno in se potem ne izsuši. Sama priprava ni dolga, je pa pečenje dolgotrajno. Kos mesa je potrebno najprej v ponvi, na olju, popražit z vseh stranih. Tako zakrkne skorja, notri pa ostane sočno. Šele potem se meso soli, lahko tudi popra. 
Za to jed je potrebno imeti stekleni pekač s pokrovom ali pa je potrebno z alu folijo dol pokrit. Jaz sem tokrat uporabila stekleni pekač. Na sredo sem dala meso, okoli pa narezan korenček (na debelejše kolobarje), čebulo (narezano na četrtine) in šampinjone (cele). Dodala sem lovorov list, ter mešanico vina in vode (deci/deci). To sem dala v segreto pečico in pri 170 stopinjah pekla tri ure. Pa še to je treba pazit, da ni premalo. Če je večji kos mesa, je potrebno še dlje časa pečt. V vmesnem času ne obračat in odpirat posode, naj se samo peče. 
Originalno bi naj zraven se pekel tudi krompir, ampak ker mi prvič ni uspel, sem ga tokrat kar črtala.
Meso mora biti na koncu sočno in mehko, da se lahko kar z vilico trga. Potem je ta pravo.
Link do recepta, ki sem ga uporabila in priredila po svoje (kot ponavadi:).


RIŽ Z GRAHOM
Imam še nekaj graha v zmrzovalniku, pa sem ga dodala, da je riž malo pisani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar