sobota

Piščančji zrezek v čebulni omaki in riž

Na vrsti je:
  • juha
  • popečena piščančja prsa s karamelizirano čebulo
  • riž
  • rdeča pesa
JUHA
Še ena izmed čistih juh z neko zakuho. Nič posebnega.

POPEČENA PIŠČANČJA PRSA S KARAMELIZIRANO ČEBULO
Piščančja prsa (oz. zrezka) sem posolila in popekla na olju. Popečena sem vzela ven in v isto ponev dala žličko masla. Na raztopljeno maslo pa sem vsipala rjavi sladkor in ko se je malo karameliziral pa še narezano čebulo (na rezine in ne na kocke). To se je lepo dušilo, ves čas pa sem tudi mešala, da se je sladkor fajn porazporedil. Čez nekaj časa sem zalila s kurjo juho, da se je naredila fajn omakica. V to omako sem dodala meso in pustila, da je počasi vrelo še kakšnih deset minutk. Vmes sem malo mešala in po potrebi zalila z juho. Omaka je sicer sladka, vendar je zelo dobra. Pa čebula nima tega čebulnega okusa. Super je.

RIŽ
Kuhan po osnovnem receptu.

SOLATA
Kar vložena rdeča pesa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar