petek

Čufti in pire krompir

Današnji meni je sestavljen iz:
  • čufti v paradižnikovi omaki
  • pire krompir
ČUFTI V PARADIŽNIKOVI OMAKI
Čufte oz. mesne kroglice sem imela že narejene in zmrznjene. Sicer je boljše imeti sveže narete (te odmrznjene potem malo razpadejo), ampak časovno pa je tak hitreje. V ponvi sem jih malo popražla. V loncu pa sem najprej pogrela olje in na njem na hitro segrela veliko žlico sladkorja. Dodala sem narezan paradižnik (še zadnji z mojega vrta), na hitro popražila, nato pa dodala paradižnikovo omako (s steklenice neki paradižnik v kosih). Ko je zavrela sem dodala kroglice in kuhala. Občasno sem premešala in zalila z vodo. Na koncu sem preverila okus in dodala še malo soli in sladkorja. Lahko samo rečem: s kruhom pomazano :)

PIRE KROMPIR
Vsaj vsi vemo kako se skuha. Ali ne? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar