nedelja

Ocvrt zrezek, ocvrta čebula, bučkini poleti, brstični ohrovt in solata

Na mizi je tokrat bilo:
  • juha
  • pohani svinjski šnicl
  • onion rings (ocvrta čebula)
  • bučkini polpeti
  • brstični ohrovt s pršutom
  • mešana solata (motovilec, nariban korenček, paradižnik, por)
POHANI SVINJSKI ŠNICL 
Zrezke je treba najprej potolčt; še boljše pa je če to naredi mesar v trgovini. Jaz jih ne potolčem preveč, ker nimam rada tistih tankih koščkov, ko ješ samo papir. 
Meso solim in popram ter spaniram (moka, jajce, drobtine: v tem vrstnem redu:). Olje mora biti ravno prav vroče, ampak ne prevroče, da se ne zažjavi. Meso daš not in cvreš. Ko ena stran porumeni, obrneš da se ocvre še na drugi strani. Spet je potrebno najti pravi trenutke, da se ne posuši oz. vtrdne meso. Mesek mora ostati rahel in sočen.

ONION RINGS
Čebulo sem narezala na kolobarje in jo spanirala (nisem je solila; ampak sem posolila jajce). Nato pa ocvrla. Kolobarji morajo biti kar tanki, da se fajn "prepohajo" oz. ne ostanejo surovi notri.

BUČKINI POLPETI 
Bučko sem naribala in posolila ter pustila, da je spustila vodo. Potem sem jo odcedila in dodala narezan por, peteršilj, jajce in drobtine. Vse sem fajn premešala in ocvrla na olju. Servirala sem s kislo smetano. Dobro paše zraven. Pomembno je, da je malo več olja v ponvi, drugače se samo hitro prime, ne pa skozi ocvre. Servira se s kislo smetano.

BRSTIČNI OHROVT S PRŠUTOM
Brstični ohrovt sem skuhala v slani vodi in ga odcedila. V ponvi sem raztopila maslo in dodala narezan por in pršut. Ko se je malo popražilo, sem dodala ohrovt in pustila še nekaj minut.

SOLATA
Pa saj že zgoraj piše, kaj vse sem dala v skledo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar