torek

Puranja nabodala, špinačna tortica in solata

Nekaj novega:
  • cvetačna juha (še od včeraj)
  • ormoški lignji :)
  • špinačna tortica
  • zelena solata (s koruzo in feta sirom)
JUHA
Glede na to da je od včeraj, danes ne bom še enkrat pisala recepta oz. postopka. Če koga zanima, si lahko v prejšnjem postu pogleda. :))

ORMOŠKI LIGNJI
V resnici niso glih lignji, ampak sem jih jaz za hec tak poimenovala. Gre se za puranja nabodalca. Puranja prsa sem narezala na debelejše trake in jih začinila s soljo, rdečo papriko in olivnim oljem. To sem zgnetla, da se je dobro prepojilo. Vsak kos prsi sem ovila z rezino slanine in vse skupaj nabodla na palčke. Popekla sem jih v ponvi na olivnem olju. Hitro je perjat, ker so mali kosi. In zelo dobro se je izkazalo.

ŠPINAČNA TORTICA
Tudi to po osnovnem receptu ni tortica, ampak rulada oz. zavitek. Ampak... Torej; najprej sem naredila bešamel omako (maslo, moka in mleko). V piskru sem najprej raztopila maslo, dodala moko in začela mešat. Ob mešanju sem dolivala mleko. Mešala sem in mešala, da je nastala gosta omaka. To sem odstavila s štedilnika in v maso dodala dva rumenjaka, sol, peteršilj in kuhano, spasirano špinačo. Beljaka sem stepla v sneg in le-tega rahlo umešala v testo. Celotno maso sem vlila v pekač obložen s peki papirjem. (Tu sem naredla napako, ker ga nisem namastila in ker sem maso na preveč debelo pustila. Dala sem pečt na 200 stopinjah. Po slabih 15 minutah sem vzela ven in prelila z nadevom (eno jajce, kisla smetana in posebna klobasa narezana na majhne koščke). Tu bi mogla zrolat v rulado, ampak ni šlo. Zato pa sem kar tak dala pečt, pa je glih tak bilo dobro. Aja, za dobrih 15 min.

SOLATA
Ja, zelena, ane? Pa kot vedno neki dodatek zraven :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar