četrtek

Medena rebra, skutini cmoki in solata

Nekaj dobrega:

  • juha
  • medena rebra
  • skutini cmoki
  • zelena solata


MEDENA REBRA
To sem enkrat vidla na eni kuharski oddaji, pa sem morala probat (že večkrat) in mi je tako dobro, da z veseljem pripravljam to jed (ampak ne preveč pogosto).
Uporabim seveda svinjska rebra (4 za naju dva), ki jih najprej pokuham v slani vodi (približno 10 min). Vodo prišparam. V tem času si pripravim preliv/marinado/omako: pomarančni sok (približno en deci), belo vino (če ga imam, drugače brez), sojina omaka, kečap, zenf, strt česen, med (veliko žlico, da nastane dober okus). Rebra dam na pekač in prelijem z marinado, potem pa s čopičem še fajn razmažem po mesu. Potem dam v segreto pečico na 200 stopinj. Vmes večkrat obrnem (da se zapeče z obeh strani), premažem z marinado in dolivam vodo, v kateri so se kuhala rebra. Tako nastane še fajn omakica. 


Sem jih delala prvič in so mi dobro uspeli, pa tudi okusni so mi bili. Moram pa si točni recept napisat, ker so prava razmerja, pa ravno dovolj za naju je. Seveda je recept s Kulinarične Slovenije, gre pa tak:

25dag skute
15dag ostre moke
1 jajce
1 žlica margarine
sol
nadev (jaz sem uporabila Gauda sir, lahko pa bi tudi kaj sladkega uporabila, da bi bili za sladico)

Vse skupaj sem dala v eno posodo (brez sira seveda:), potem pa sem z žlico vse dobro premešala, da je nastalo neke vrste testo, ki se ne sme lepit na prste. To sem dala za pol ure v hladilnik, da je malo počivalo. Potem pa sem oblikovala kroglice, na sredino pa sem dala kocko sira. Kuhala sem v slani vodi, približno 10 min oz. tako dolgo da so priplavali na površje

Ni komentarjev:

Objavite komentar