ponedeljek

Svinjska ribica v gobovi omaki, kruhovi cmoki in solata

Današnje presenečenje:
  • cvetačna juha
  • svinjska ribica v gobovi omaki
  • kruhovi cmoki
  • zelena solata (dodana koruza, popečena slanina in feta sir)
CVETAČNA JUHA 
Cvetačo sem najprej skuhala v slani vodi. Vodo sem odcedila, vendar je nisem zavrgla. Pol jo pač rabiš. V istem piskru sem raztopila maslo in na njem pražila čebulo; dodala cvetačo in še na hitro popražla. Odstavla sem z ognja in zalila z kurjo juho (ker mi je pač ostala od včeraj), drugače pa se uporabi voda, v kateri se je kuhala cvetača. Jaz sem tudi malo te vode dodala. (Je pa na koncu bilo toliko juhe, da je nisva uspela pojesti:). Vse to sem zmiksala in dodala malo navadnega jogurta, mleka in muškatnega oreščka. Nato sem dala nazaj na toplo, da se je fajn pregrelo, ne pa vrelo.

 SV. RIBICA V GOBOVI OMAKI
Svinjsko ribico (najboljši del sv. mesa) sem solila in v ponvi na (dovolj) vročem olju popekla z obeh strani. Približno 7 min na stran, pol pa mogoče še malo obrniti. Olje mora biti prav vročo, da hitro zakrkne, ampak da se ne prismodi. Potem sem meso predala na krožnik, v ponev pa sem dolila malo olja in na njega vsipala narezano čebulo. Ko je porumenela sem dodala gobe (sivke) in začinila s soljo, poprom in peteršiljem. Med praženjem sem mešala in dodajala malo vode, da se ni smodilo. Ponev sem pokrila, da voda ni hlapela, ampak je nastajala omaka. Nato sem dodala zrezke in še naprej kuhala. Pred koncem sem dodala malo smetane za kuhanje. Za prste polizat; meso je bilo prav pečeno, vendar ni bilo suho. Gobice naredijo čudovit okus. V glavnem uživala sem ob jedi :)

Ta recept sem našla na Kulinarični Sloveniji (kot mnoge druge) in je najboljši recept za kruhove cmoke. Edina razlika: jaz ne naredim cmokov, ampak rezine. Manj packanja.
Kruh sem narezala na kocke. V ponvi sem na olju najprej popražila malo čebule in slanine in dodala kruhove kocke. Vse sem dobro popražla in predala v plastično posodo. Pustila sem, da se je malo ohladilo in potem dodala sol, peteršilj, razžvrkljano jajce, kislo smetano, mleko in moko. Dobro sem premešala, da je nastala gosta zmes. Na kos alu-folije sem potresla malo moke in nanj dala kruhovo maso in jo zavila v rulado. To sem potem skuhala v vreli vodi (približno 10 min+), vzela ven, odstranila folijo in narezala na rezine.

SOLATA
Čisto po ameriško sem dodala še popečeno slanino. Dodatne kalorije še nikomur niso škodile:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar