četrtek

Piščančje bedre v gobovi omaki, testenine in solata

Kosilo za danes:
  • juha
  • piščančja bedra v gobovi omaki
  • tagliete
  • zelena solata s koruzo in feta sirom
  • stročji fižol v solati
PIŠČANČJA BEDRA V GOBOVI OMAKI 
Bedra sem posolila in začinila s karijem. V ponvi sem segrela olje in dala nanj bedre. Ko so se malo popekle, sem jih zalila z vodo in pokrila s pokrovko. Tak sem jih popekala in zalivala z vodo, pa obračala. Po približno pol ure sem jih vzela iz ponve in vanjo dala narezano čebulo in jo začela pražiti. Ko je bila spražena, sem dodala strt česen in gobe (sivke), ki sem jih začinila s soljo in peteršiljem. Pražla, zalivala z vodo, pražla,... dokler niso bile perajt, da sem spet dodala meso in smetano za kuhanje. Pol pa še je malo vrelo in to je to. Omaka je bila zelo dobro, ampak jo je preveč izhlapelo, ker nisva šla takoj jest. (To je tak, če maš detece zraven, ki zahteva tvojo pozornost :)

TAGLIETE
So mi boljše kot široki rezanci in jih rada občasno skuham. Kot večina testenin rabi približno 10 min, da so kuhane (ne pa razkuhane).

SOLATA
Ponovno sem nama privoščila kar dve solati. Stročji fižol je domači z mojega vrta in ga imam v zmrzovalniku. Zelena solata pa je kar s trgovine.

Ni komentarjev:

Objavite komentar