nedelja

Pečen pišek, pečen krompir in popraženo zelje

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečen pišek
  • pečen krompir
  • popraženo zelje
  • solata
PEČEN PIŠEK 
Spekla sem pol pišeka, pa še to smo pojedli polovičko, drugi del pa bomo jutri pojedli. Piščanca sem dobro namazala s soljo, suhim ingverjem, kečapom, gorčico in sezamovim oljem. Pekla sem ga uro in pol, vmes sem ga 2x polila z juho in 1x obrnila, da se je fajn zapekel. potem pa dala ven in pustila en čas pokrito. Nato sem ga razrezala in dala še nazaj v pečico.
Super slastno se je speklo. Jaz sem obrala celotni hrbet, moji fantje pa so kar pri prsih ostali. Moški pač. ;)

PEČEN KROMPIR
Krompir sem narezala na kocke, jih solila in dala na pekač zraven pišeka. Fajn se je spekel, čeprav sem se na začetku malce zbala, da se bo bolj skuhal. No, strah je bil odveč, krompir je bil odličen. 

POPRAŽENO ZELJE
Pol glave zelja sem narezala na kocke in ga umila. V ponvi sem najprej popražila nasekljano šalotko, potem pa še zelje. Začinila sem ga s soljo in lovorjevim listom, ki sem ga potem odstranila.

SOLATA
Domača endivija in radič s kuhanim krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar