nedelja

Pečen brancin, popečen tofu z zelenjavo in kuhana zelenjava

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečen brancin
  • popečen tofu z zelenjavo
  • kuhana zelenjava
  • solata
PEČEN BRANCIN
Dva brancina sem umila in osušila. Potem sem ju fajn solila, v notranjost dala še rožmarin in limonin sok ter prelila z olivnim oljem. Spekla sem v pečici. Oh, odlično je bilo. 

POPEČEN TOFU Z ZELENJAVO
Tofu sem narezala na kocke, mu dodala na kolobarje narezan por, oboje prelila s sojino omako in dala za uro v hladilnik.
V ponvi sem najprej popražila narezano papriko (rumeno, rdečo in zeleno) in na kocke narezano bučko. Začinila sem s soljo. Dodala sem še tofu in por iz marinade in vse skupaj popekla. Fajna kombinacija.

KUHANA ZELENJAVA
Da ne bi bilo vse istega okusa, sem brokoli in cvetačo pokuhala v slani vodi.

SOLATA
Domač radič in repinc sem dobro umila. Kupljeno gentile solato sem tudi umila. Vse skupaj sem zmešala, dodala sem še koruzo in naredila eno tako pisano solato.

Ni komentarjev:

Objavite komentar