petek

Zaljubljene hrenovke in popečena bučka

Lenobno petkovo kosilo:
  • zaljubljene hrenovke
  • popečeni bučkini koščki
  • solata
ZALJUBLJENE HRENOVKE
Danes je bil tak leni dan, zato sem pripravila res enostavno in hitro pripravljeno kosilo. Da pa ne bi bilo videti tako klasično, sem malo brskala po spletu in našla idejo za zaljubljene hrenovke.
Uporabila sem pet hrenovk. Vsako hrenovko sem razrezala po polovici, edino en konec sem pustila cel. Potem sem odrezane konce zavila nazaj in prepičla z zobotrebcem ter tako dobila obliko srčka. Dala sem jih na pekač obložen s peki papirjem.
Dala sem jih v vročo pečico za približno pet minut. Potem sem na sredino srca dala malo masla in ko se je raztopil, v vsako srce ubila eno jajce, ki sem ga potresla z origanom. Dala sem v pečico za skoraj deset minut, tak da so bila jajca fajn pečena. Na vsako jajce sem potrosila še malo sira in pustila v topli pečici, da se je sir raztopil.

POPEČENA BUČKA
Pol bučke sem narezala na kocke in jih v vroči ponvi na olivnem olju popekla. Začinila sem jih samo s soljo. Morala sem neko zelenjavo zraven pripravit, da je vsaj videti kot zdravo kosilo. :)
Pa kruh smo še poleg jedli. 

SOLATA
Domača solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar