sobota

Pečena rebra, pečen krompir in hrenova omaka

Danes:
  • juha z rezanci (ja, že spet)
  • pečena rebra
  • pečen krompir
  • topla hrenova omaka
  • solata
PEČENA REBRA
Rebram sem najprej odstranila masten del (in se pri tem še celo vrezala v prst, kar se že zelo dolgo ni zgodilo). Začinla sem jih s soljo, rožmarinom in olivnim oljem. Dala sem na pekač in spekla v pečici.

PEČEN KROMPIR
Krompir, korenček, bučko in čebulo sem solila in polila z malo olja ter prav tako spekla v pečici. Nisem pa pekla na istem pekaču kot meso. 

HRENOVA OMAKA
En domači hren sem dobro očistila in ga naribala. V loncu sem segrela maslo in nanj vsipala žlico moke (absolutno preveč) in premešala. Zalila sem z jušno osnovo in mešala, da je nastala gosta bešamel omaka. Vanjo sem vmešala nariban hren in dodala še žlico kisle smetane.
Omaka je bila dobra, a s preveč moke. Mogoče ni najbolj pasala h krompirju, je pa pasala k mesu. Pa preveč sem je naredila. 

SOLATA
Malo zelene solate, malo radiča in malenkost kalčkov. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar