petek

Losos v smetanovi omaki, njoki in kuhana cvetača

Danes:
  • losos v smetanovi omaki
  • njoki
  • kuhana cvetača
  • solata
LOSOS V OMAKI
Lososove zrezke sem solila in dala na stekleni pekač. Potrosla sem s suhim koprom in prelila s sladko smetano. Potem sem pa spekla v pečici, približno pol ure, najprej na 200 stopinjah, kasneje pa na 180 stopinj. Mnjami.


NJOKI IN CVETAČA
Za prilogo sem skuhala njoke in cvetačo. Seveda vsako posebej. Njoke sem skuhala v slani vodi tik preden smo sedli h kosilo, da so bili res sveži. Malo sem jih prelila z omako.
Cvetačo pa sem dala kuhat na paro in sem res pazila, da je nisem predolgo kuhala. Tako je ostala še malo al dente. Oboje je dobro pasalo k lososu.

SOLATA
Za solato pa sem nam danes kupila rukolo, ker je že dolgo nismo jedli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar