četrtek

Pečenica, polenta in popražena zelenjava

Danes:
  • juha
  • pečenica
  • polenta
  • popečena zelenjava
  • solata
PEČENICA
Hotela sem pripraviti lososa, a ga ravno danes niso imeli v Šparu. Lahko bi vedela, ker ga itak skoraj nikoli nimajo, ko bi ga jaz htela kupit. To je ziher kak Murphyev zakon.
No, te pa sem pač kupla pečenico, ki sem jo doma najprej malo pokuhala, potem pa v ponvi popekla.


POLENTA IN ZELENJAVA
Za prilogo sem nam skuhala polento in pripravila zelenjavo. Rdečo in rumeno papriko (vsake pol), kos bučke in eno čebulo sem narezala na kose in jih v ponvi na hitro popražila. Začnila sem s soljo in origanom. Na koncu sem dodala še malo kalčkov. Mnjami.

SOLATA
Tokrat smo jedli kupljeno gentile solato. Pa še domači hren sem naribala in ga začnila s soljo, kisom in vodo. Fajn je bil hudi. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar