četrtek

Zeljni zvitek in pire krompir

Danes:
  • cvetačno-brokolijeva juha (iz vrečke)
  • zeljni zavitek
  • pire krompir
  • solata
ZELJNI ZAVITEK
Najprej sem pripravila nadev. Kislo zelje sem malo pokuhala in ga odcedila. V ponvi sem popražila nasekljano čebulo, dodala strt česen in mešano mleto meso. Začinila sem s soljo, poprom in majaronom. Popraženemu mesu sem dodala zelje in lovorjev list. Zalila sem z vodo in tako dolgo kuhala, da je izhlapela. Nato sem pustila, da se je nadev ohladil.
Listnato testo (Sparovo, ki je že razvaljano na peki papirju), sem razgrnala na pekač. Nanj sem naložila nadev in zavila. Zavitek sem prelila z razžvrkljano jajčko, ki sem ji dodala kislo smetano.
Zavitek sem dala v vročo pečico in ga na 200 stopinjah pekla pol ure. Odlično. 
Nekaj malega še ga je ostalo, kar sem pojedla za večerjo in takrat se mi je zdel še boljši.

PIRE KROMPIR
Dolgo časa sem kolebala, kaj pripraviti za prilogo, na koncu pa sem se vseeno odločila za krompir, čeprav smo ga jedli že včeraj. Danes pa sem naredla pire krompir, ki je res dobro pasal zraven.

SOLATA
Domača endivija in radič s kuhanim krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar