nedelja

Pečena rebra, krompirjevi ponvičniki in brokoli

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečena rebra
  • krompirjevi ponvičniki
  • brokoli
  • solata
PEČENA REBRA
Rebra sem tokrat samo solila in naoljila. Dala sem jih na pekač, dolila malo vode in spekla. Vmes sem jih občasno polila ter enkrat obrnila, da so se z obeh strani zapekle. Mnjami.

KROMPIRJEVI PONVIČNIKI
Obeljeni krompir sem naribala ter mu dodala sol, poper, razžvrkljano jajce in moko. Dobro sem premešala. V vroče olje sem dala žlico krompirjeve mase in ga malo potapkala. Nato sem ga popekla z obeh strani. 
Niso nam bili preveč všeč. Polovico ponvičnikov niti pojesti nismo mogli. Kar žal mi je bilo krompirja. Sva z mojim ugotovila, da je boljše če krompir kar v pečici spečem.

BROKOLI
Za dozo vitaminov sem skuhala brokoli. Da je malo poživil ostale jedi.

SOLATA
Domač rdeči radič in kupljena zelena solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar