torek

Rižota po kitajsko in solata

Danes:
  • gobova juha
  • rižota po kitajsko
  • solata
RIŽOTA PO KITAJSKO
Ker mi je včeraj ostal riž od kosila, sem ga danes morala nekak porabiti in sem na koncu (po kar veliko brskanja po netu) prišla na to idejo.
V ponvi sem najprej popražila na trakce narezano puranje meso. Dala sem ga na krožnik in v ponvi nato popražila narezano zelenjavo (rdečo in rumeno papriko, bučko, pol čebule in por), proti koncu pa sem dodala še grah, koruzo in kalčke. 
Zelenjavo sem potisnila na eno stran ponve in v prazni del počasi vsipavala riž in ga pražila (recimo). Počasi sem nato vse skupaj vmešavala, da je nastala rižota. Dodala sem še meso in začinila s sojino in ostrigino omako. Odlično. :)

SOLATA
Tudi danes domača endivija z radičem in kuhanim krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar