ponedeljek

Krvavica in pražen krompir

Ponedeljkovo kosilo:
  • juha iz hokaido buče
  • krvavica
  • pražen krompir
  • solata
JUHA
Najprej sem na olivnem olju popražila malo šalotke. Dodala sem na kocke narezano hokaido bučo (polovico) in zalila z jušno osnovo. Kuhano bučo sem zmiksala s paličnim mešalnikom ter dodala malo mleka in muškatnega oreščka. Odlična je bila.

KAŠNICA
Mah nič posebnega, kašnico sem pač dala pečt v pečico. Meni je všeč, mojemu pa ni bila preveč dobra. Je rekel, naj tega ne kupujem več in naj raje za ta denar kos mesa kupim. Tipično moško.

PRAŽEN KROMPIR
Celi krompir sem skuhala po tem nasvetu, ampak meni ni glih uspelo tako lepo obelit krompirja. Sem si morala kar z nožem na koncu pomagati. 
V ponvi sem popražila por, dodala narezan krompir in solila. Malo sem popražila, dolila malo jušne osnove in še pražila. 

SOLATA
Domača endivija in radič s kuhanim krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar