sreda

Prekajena rebra, pražen krompir in pečeno kislo zelje

Domače kosilo:
  • juha z razžvrkljano jajčko
  • prekajena rebra
  • pražen krompir
  • pečeno kislo zelje
PREKAJENA REBRA
Nameravala sem kupiti rebra iz razsola, ampak jih mesar ni imel na voljo, te pa sem raje prekajena vzela. Za kosilo sem jih samo malo pokuhala. Mnjami.

PRAŽEN KROMPIR
Pri tej kombinaciji je pražen krompir res najboljši. Celi krompir sem skuhala, potem pa obelila in narezala. V ponvi sem najprej popražila čebulo, dodala strt česen in krompir. Začinila sem ga s soljo in z malo jušne osnove. 

PEČENO KISLO ZELJE
Kislo zelje sem dala v ognjevarno posodo, še prej pa sem ga malo oplaknila, da ne bi bilo preveč kislo. Zalila sem ga z jušno osnovo, dodala še lovorjev list in potem spekla v pečici. Približno pol ure. Verjetno bi še boljše bilo, če bi kakšno slanino dala zraven za žmah. 
Zraven sem nama še ponudila rdečo peso in sva jo oba jedla. Nama je pasala zraven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar