torek

Ocvrti piščančji zrezki in krompirjeva solata

Danes:
  • juha
  • pohani piščančji šnicli
  • krompirjeva solata
POHANI ŠNICLI
Piščančje belo meso sem narezala na zrezke in jih solila. Spanirala sem jih v moki, jajcu z mlekom in drobtinah ter spohala v vročem olju. Potem sem jih dala na papirnato brisačo, da so malo vpile odvečno maščobo.

KROMPIRJEVA SOLATA
Po brskanju na netu sem našla par nasvetov, kako pripraviti res okusno krompirjevo solato. Poskus je uspel. :)
Celi krompir sem skuhala v slani vodi in ga odcedila. Ko se je ohladil do mlačnega, sem ga obelila in narezala na debelejše rezine. Dodala sem narezano šalotko. Skupaj sem zmešala kis in sol in s tem prelila krompir ter dobro premešala. Dolila sem še malo vode in spet premešala. Na koncu sem dodala še bučno olje in poper ter ponovno premešala. 
Za dekoracijo pa sem uporabila trdo kuhano jajce.

Ni komentarjev:

Objavite komentar