torek

Tortilje in solata

Tokrat:
  • vijolična juha
  • tortilje
  • solata
JUHA
A ste že vidli, da v Sparu prodajajo vijolično korenje. In jaz sem seveda morala enega kupit za probo. Pa namesto, da bi svežega porabila v kakšni solati (kar bi bilo dosti bolj zanimivo), sem ga dala v juho. Rezultat: vijolično-črna juha. Sicer okusna, samo čudne barve. Pa toliko sem je nakuhala, da jo bomo še dva dni jedli. 

TORTILJE
Tokrat so mi uspele res okusne tortilje. Še zdaj bi jih jedla, če bi jih imela. :)
Prvo sem seveda pripravila omako. Nasekljano čebulo sem popražila, dodala grobo nasekljano piščančje meso (prsa) in solila. Popražila sem in dodala eno narezano rdečo papriko. Spet sem malo popražila, potem pa sem še dodala koruzo, grah in fižol (vse iz konzerve). Za piko na i sem dala not še domačo paradižnikovo omako, suh čili, origano in baziliko. Potem pa sem pustila ohladit.
Vsako tortiljo sem namazala z mešanico kisle smetane in gorčice, dodala božansko omako, nariban sir in prepognila na pol. Enako sem naredila še na vrhu in dala pečt.

SOLATA
Domača endivija z radičem.

2 komentarja:

  1. Čao,

    a tortilje delaš sama, ker izgledajo prav okusne, mehke....Če pa kupiš pa prosim poveš katere?
    Hvala
    Mojca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tortilje kupim Sparove, mehke pa so zaradi namaza kisle smetane z gorčico.

      Ana

      Izbriši