četrtek

Pečene perutničke, pečen krompir in popečen jajčevec

Odlično kosilo:
  • juha
  • pečene perutničke
  • pečen krompir
  • popečen jajčevec
  • solata
PEČENE PERUTNIČKE IN PEČEN KROMPIR
Perutničke sem prerezala na pol in jih dobro solila. Skupaj sem zmešala kečap, zenf in malo olivnega olja ter s tem dobro premazala perutničke. Nadevala sem jih na pekač.
Krompir sem obelila, umila in narezala na krhlje. Solila sem jih in prelila z olivnim oljem ter jih nadevala na isti pekač kot meso. Vsako na svojo polovico. Nato sem vse skupaj spekla. Odlično je bilo oboje.

POPEČEN JAJČEVEC
Dobro polovico jajčevca (bil je res velik) sem narezala na kolobarje in jih solila, da so malo spustili vodo. Potem sem jih popivnala in popekla v ponvi na olivnem olju. Pečene rezine sem dala na alu folijo, potresla z nasekljanim česnom in peteršiljem ter zavila, da so se okusi prepojili. Mnjam.

SOLATA
Še zadnja porcija zelene solate z domačim rdečim radičem. Jutri bo zagotovo nekaj drugega na vrsti. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar