sreda

Svinjski zrezek v omaki in riž z bučko

Danes:
  • zelenjavna juha
  • sv. zrezek v omaki
  • riž z bučko
  • solata
ZELENJAVNA JUHA
Naredla sem eno bolj gosto zelenjavno juho, tako da sem porabila nekaj zelenjave, ki sem jo imela v hladilniku. Najprej sem popražila malo nasekljanega pora, dodala na kocke narezano kolerabo, krompir in korenček. Zalila sem z jušno osnovo in skuhala do konca. Proti koncu sem dodala še brokoli in cvetačo. 

SV. ZREZEK V OMAKI
Dva zrezka (plečka) sem solila in popekla v vroči ponvi. Potem sem jih dala ven in v ponvi popražila narezan por. Spet sem dala zrezka nazaj in zalila z jušno osnovo. Potem sem dušila, da je meso bilo mehko in sočno. Dodala sem še malenkost paradižnikove mezge in gustina na koncu.

RIŽ Z BUČKO
Pol bučke sem narezala na kose in jih na hitro popekla v loncu. Dodala sem riž in zalila z jušno osnovo. Skuhala sem in pustila malo stati. 

SOLATA
Zelena solata in rdeči radič. Tokrat sem jo naredila s česnom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar