ponedeljek

Gratinirani makaroni in solata

Po sinovi želji:
  • gratinirani makaroni
  • solata
GRATINIRANI MAKARONI
Sin si je že spet zaželel makarone in sem mu seveda ustregla. Skuhala sem makarone in pripravila omako. Za omako sem najprej popražila na kocke narezano bučko, dodala sem kuhan in na kocke narezan korenček, narezano šalotko, narezano šunko in začimbe (sol, origano, bazilika).
Makarone sem dala v keramični pekač in jih zmešala s kečapom in kislo smetano. Dodala sem še pripravljeno omako in dobro premešala. Po vrhu sem naribala sir in dala pečt.
Pekla sem približno 15 minutk na 180 stopinjah. Toliko, da se je sir fajn raztopil. Sicer nismo šli takoj jest, tak da je na koncu bil sir vseeno malce preveč zapečen, a je bilo kljub temu zelo slastno kosilo.

SOLATA
Zraven pa malo zelene (gentile) solate z domačim radičem in koruzo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar