četrtek

Pečena klobasa, pražen krompir in popečen jajčevec

Danes:
  • bučkina juha (skuhala tašča)
  • pečena klobasa
  • pražen krompir
  • popečen jajčevec
  • solata
PEČENA KLOBASA
Pri mesarju sem dobila res sveže klobase za žar. V ponvi sem jih samo popekla z obeh strani. Zelo so bile okusne.

PRAŽEN KROMPIR
Zdaj pa ga res že dolgo nisem pripravila, pa še h klobasam paše. Krompir sem skuhala in odcedila, da se je ohladil. Nato sem ga obelila in narezala na kolobarje.
V ponvi, v kateri sem prej popekla klobase, sem na malo olja od klobas popražila šalotko. Dodala sem krompir in solila. Malo sem popražila. 

POPEČEN JAJČEVEC
Jajčevec sem narezala na rezine in solila, da je spustil vodo. Nato sem ga v ponvi na olivnem olju popekla. Na sliki pa ga ni, ker ga nisem na krožnik servirala.

SOLATA
Še zadnjič radič s kuhanim krompirjem. Zdaj pa je za en cajt zadosti tega radiča.

Ni komentarjev:

Objavite komentar