nedelja

Pečen pišek, pečena zelenjava in krompir s smetano

Nedeljsko kosilo:
  • juha z rezanci
  • pečen pišek
  • krompir s smetano
  • pečena zelenjava
  • solata
PEČEN PIŠEK IN PEČENA ZELENJAVA
Pol piščanca sem dobro solila, namazala z oljem in dala pečt. V pekač sem nalila še malo vode. Pekla sem ga več kot eno uro, ker je bil kar precej velik. 
Kakšne pol ure pred koncem sem v pekač dodala še narezano domačo zelenjavo (korenček, pol bučke, por, šalotko, papriko, paradižnik in koromač, ki pa ni domač), jo solila in začinila s timijanom. Potem se je vse lepo skupaj speklo.
Oboje je bilo odlično, piščanca pa smo pojedli samo polovico. Druga polovica bo za kosilo jutri. Pa še juha mi je ostala za jutri, pa solata, tako da moram pripraviti samo prilogo. Uh, bo jutri malo dela s kosilom. :)

KROMPIR S SMETANO
Krompir sem obelila, ga narezala na kolobarje in ga skuhala v slani vodi. Potem sem ga odcedila, dala na keramični pekač in z žlico malo nadrobila. Krompir sem prelila z eno sladko in eno kislo smetano, dodala muškatni orešček in naribani sir ter dobro premešala.
Krompir sem potem spekla v pečici in moram reči, da je bil odličen. Tudi moja dva sta se strinjala.

SOLATA
Zelena solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar