sreda

Dušena vratovina, cvetačno-krompirjev pire in popečen jajčevec

Danes:
  • juha
  • dušena vratovina
  • cvetačno-krompirjev pire
  • popečen jajčevec
  • solata
DUŠENA VRATOVINA
Dva zrezka sem solila in naoljila. Popekla sem ju v vroči ponvi, nato sem dolila vodo in pokrila ter dušila. Vmes sem občasno obrnila meso in dolila vodo, da se ne bi začelo smoditi. Pa nič drugega. Pa je bilo zelo okusno, brez kakršnihkoli drugih dodatkov.

CVETAČNO-KROMPIRJEV PIRE
Krompir sem obelila, narezala na kocke in dala kuhat v slano vodo. Čez čas sem dodala še narezano cvetačo, da se je oboje skuhalo.
Potem sem odcedila vodo in pretlačla. Dodala sem še malo masla in mleka, da je bilo bolj okusno. Aja, pa še malo muškatnega oreščka. Mnjami.

POPEČEN JAJČEVEC
Polovičko sem narezala na rezine in jih solila, da so malo vodo spustili. Potem sem jih popekla v ponvi na olivnem olju. Nasekljala sem česen in peteršilj. Popečene jajčevce sem zmešala z omako in zavila v alu folijo, da je ostalo toplo.
Mojemu je bilo zelo všeč, baje da ga je zaradi česna in peteršilja spomnilo na ribe in morje. Kak lepo. :)

SOLATA
Še vedno radič s kuhanim krompirjem. Pa še za jutri je ostalo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar