nedelja

Vratovina v omaki, pire krompir in bučka z origanom

Nedeljsko kosilo:
  • juha s korenčkom in rezanci
  • vratovina v omaki
  • pire krompir
  • bučka z origanom 
  • solata
VRATOVINA V OMAKI
Dva zrezka vratovine sem solila in naoljila ter ju popekla v vroči ponvi. Meso sem potem vzela ven in v ponev dala narezano šalotko, da se je malo popražila. Zalila sem z vodo in dala meso spet not. Nato sem še en čas malo dušila, po potrebi pa dolila malo vode. Odlično in preprosto.

PIRE KROMPIR
Na kocke narezan krompir sem skuhala v slani vodi in ga odcedila. Dodala sem mu maslo, kislo smetano in mleko ter ga fajn pretlačla. Zelo je bil dober. Imam neko novo sorto krompirja, pa je očitno zelo primeren za pire, ker zadnjič pečeni ni bil tak slasten kot zdaj.

BUČKA Z ORIGANOM
Pol bučke sem narezala na kocke. V ponvi sem jih na olivnem olju popražila. Začinila pa sem s soljo in origanom. 

SOLATA
Za solato sem pripravila gentile solato s koruzo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar